(Duben 2018)   Bizzarrini

Méně známá značka Bizzarrini vyrobila v šedesátých letech malé množství technicky vyspělých sportovních a závodních automobilů.  Svoji činnost ukončila v roce 1969.

Na stánku “Retour du Futur” na Ženevském autosalonu se předvedly 3 modely Bizzarrini.

Prvním byla vzácná legenda Bizzarrini Manta z roku 1968, proslavená třemi sedadly v řadě se středním sedadlem pro řidiče, nápad, který později oživil McLaren F1.  Manta byl jedním z prvních návrhů Giorgetta Giugiara jako nezávislého konzultanta, který v té době rozvíjel společnost ItalDesign.

Dalším vozem byl Bizzarrini P538 z roku 1968, závodní automobil pro vytrvalostní závody s motorem uprostřed. Dochovaly se údajně jen čtyři exempláře, dva s motorem V8 a dva s motorem V12.

Třetím vozem byl Bizzarrini Ghepardo, prototyp výkonného sportovního kupé z roku 2006 s osmiválcem o výkonu 550 koní.